Nyt hieman minusta. Olen reilu 2-kymppinen avoliitossa elävä nuori nainen. Opiskelen amk:ssa sosiaali- ja terveysalaa toista vuotta. Valmistumisajankohta olisi näillä näkymin 2009 jouluna tai sitten venyy seuraavaan kevääseen. Opinnot täyttää aika lailla arjen päivät tehtävineen ja työharjoitteluineen.

Pokeria olen pelannut harrastusmielessä yli vuoden, puolitoista. Tähän lajiin tutustuin rakkaan avomieheni kautta, kun hän kavereineen pelaili, niin tottakai minunkin piti päästä kokeilemaan. Eri pokerisaiteilla olen rekisteröityneenä, pääasiassa Unibetilla, C4A:lla ja Titan Pokerilla tulee pelattua. Välillä on ollut useiden viikkojen taukoja, kunnes taas olen syystä taikka toisesta clientin napauttanut auki.

Voitoilla en juurikaan voi kehuskella. Omaa rahaa olen jonkin verran siirtänyt, sekä olen tarttunut joihinkin tarjouksiin; "rekisteröitymällä saat 20$ pelirahaa" -tyyliin.. Turnauksissa tuntuu olevan parempaa menestystä, kuin käteispelissä (ainakin viimeaikoina). Tosin ihan päävoittoja on vain muutama, eikä rahallinen arvo niillä ole kummoinen ollut. Turnauksissa paras rahallinen potti on muistaakseni ollut 100$ hujakoilla.. Eli ei mikään megapotti, mutta itse olen ylpeä siitäkin saavutuksesta. Olin toinen!...Turnaukset, joissa olen finaalipöytään päässyt ovat kuitenkin parasta itseluottamukselle.

Tämän blogin tarkoituksena olisi kuitenkin hieman auki purkaa pelattuja käsiä/pelejä. Toivoisin saavani palautetta ja vinkkjeä, kuinka Sinä olisit käden pelannut. Olisi tietenkin luksusta, jos olisi ohjelma, jolla videoida pelit, mutta eipä ole sellaista ohjelmaa koneella, saati tietoa/ymmärrystä mikä ohjelma siihen edes soveltuisi.

Mutta, kuten lupauksiini kuuluu, niin pokeri on vasta myöhäisellä sijalla elämässäni, joten ei kannata hämmentyä, jos päivityksiä ei hetkeen aina kuulu :)

Onnea peleihin itse kullekin vuodelle 2008!